Storsand


Fick ett meddelande igår på kvällen att skall vi fara till storsand och simma?
Och klart jag hänger med när det ändå handlade om att fara med Nilla & Jenna ;D simple the best <3

Jag hann ju bara sätta mig in i bilen då jag får mitt första skratt anfall xD
Så ni kan ju gissa om det blev mycket skratt under kvällen ^^

När vi väl kom fram till storsand efter en massa stop på vägen och skrattas,
så tände vi eld åt oss och hoppade ner i vattnet.. det var ett + med vattnet, för det var jävlit varmt ;P




Nilla checkar oljan ;D hahaha x'D





Nilla pelkää sikainfluenssa, iiiiik O.o





Suoraan sanottua sekosin..






Vi slapp fram och nu skall brasan upp! x)





Nilla osaa, hiljaa kaikki muut ;D





Jag var lite snabbare på att hoppa i vattnet ;)





..osaatko uida, pysytkö pinnalla..





Nilla veden alla x'D





halusin sut sinne poika. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0