Äyh


Orka vara skit väder liksom?
Vill inte ha regn mera! kan någon liksom förstå det?
Igår bulldrade det till några gånger, och jag så 2 blixtrar.. men på långt håll..
Så jag tänkte redan börja jubla "JESS, ÅSKA, TA ME FAEN!"
Men vad gör åskan? joo den går förbi, det skall ju vara just min tur att den skall gå förbi! FUCK IT!

Iallafall, under 2 dagar har jag sett 3 filmer.. 2 skit tråkiga och en som jag skrattat åt som f*n
nog för att jag hade redan sett 2 av filmerna, men det gör inget.. jag kan se dem på nytt ^^

1 dagen kollade jag, Pasi, Nilla & Emmi på surfer dude


Den var skit? fattade ingenting? fattade inte vad hela filmen gick ut på? :D
ääh, ihan sama ^^

Igår kollade vi Juno & Säg att du älskar mig

Säg att du älskar mig, den har jag aldrig tyckt om.. ända jag tycker om i filmen är att detta kan hända i verkligheten?
Men fan va man blir störd när man hör ingenting vad skådespelarna säger..
Och sen ettutre när man har högsta volymen på så att man skall höra nå så kommer det musik så högt så man tror man kommer att få hjärtattak.. så lägger man saktare volymen och då igen hör man ingenting igen?


Juno, den garvar jag åt alltid?
Men snälla, har ni kollat in den där snubbens shorts? gula vackra shorts xD
Och hurudan han är? hur han pratar? heheh..
Nee den filmen kan jag kolla om & om igen :D



Skipi ville vara i famnen när jag kollade på film? O.o





Och på kvällarna brukar vi äta upp läpparna på  oss själva xD



Vad annat har jag gjort? Grillat? Suttit? Sett ut som en skit?.. äääh Booooring..

Måste lägga in en bild på vovven & ena katten ^^

Nico





Heikki





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0