Bloggen har strulat


För några dagar sedan började den krångla
All text satt ihop, "palkkin" försvann från inläggs sidan..
Vet inte vad som var problemet, för när jag gick in på en annan dator så fungerade det?

Men iallafall, nu fungerar det igen..

Sitter och funderar vad jag skall göra?
Pernilla har fått sin BMW i skick så hon är ute och kör..
Men om jag skall fara ut någonstans så måste jag äta, men jag är för lat för att göra mat idag ;

Igår var vi ute och körd till klockan 3-4, väl hemma så satte jag och kollade på subin nettitv..
Gick och sova där en 7-8 tiden, heheheh..
Jag älskar att vara ute och köra nätterna långa och lyssna på musik och höra basen dunka som in i helvete, aaah! <3


Detta sjunger vi om nätterna denna sommar ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0