Fredag


Det är fredag och det ser ut som att jag kommer att sitta hemma och vara osocial, hehehe..

Nej men på riktigt vill inte sitta hemma hela dagen idag ^^
Dricka vill jag inte heller, så kanske det blir att fara ut och köra en sväng idag?
Jag tror att jag skall börja räkna hur mycket jad dricker på 1 år :D tycker att jag aldrig dricker :D
Okej jag kan far ti baren, men jag dricker aldrig nästan något? 1 cider eller 2? +att jag trivs inte på baren
(åtm inte i Vasas barer, eller finns det änns någon bar här? haha)
Nee jag föredrar nog en kväll me Nilla då vi lipittää tequilaa på smulterö xD


Johoo, joo föresten jag fick "sommarjobb" idag, haha :D jag vet, jag är lite efter men iallafall..
Nice att få göra något och inte bara sitta hemma om dagarna *shönee*

Väntar på att jag skall få betala en räkning också ^^ älskar att betala räkningar bara ifall om jag har pengar, moahaha

Syns senare, mooiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0