Fredag


Usch, jag sovde jätte länge idag -.-
HATAR att vakna upp så sent om dagarna, usch!

Efter att jag steg upp så gick jag på datorn och åt något litet m.m

Sedan försvann jag till Smedsby för att hämta Sarah & Mx2 :)
Körde till piffi för att hämta tripp och ta ut något paket från posten...
Sen styrde vi bilen mot Gerby till Petra & Isabell

Där satte vi en bra stund (så att sovdags tiden gick förbi för barnen *ups*)

Från Gerby körde vi raka vägen hem, förutom att vi så stora M på vägen så vi plockade upp honom :D

Efter det har jag suttit nu hemma, och funderar på att fara ut och köra ännu en sväng
Ha en skön fredags natt <3 eheheh xD

(bilder-->)



Isabell & Kummitäti Snaala ^^





Melvin & Isabell kollar på bilder





Max & Isabell (vet inte vad max säger? :D)





Det gick så vilt till att pojkan föll och crocsen flög :D





Haha, kolla in när Bellfis säger "hej" till Melvin xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0