gott skratt


Någon skickade anonymt detta åt mig igår:
 


Kunde inte göra annat än att skratta, sitter och skrattar ännu också så att tårarna rinner, så kul var det :D

Får inte en normal människa säga det där? Är det bara kissie som har rätt att säga det där?
Det finns MÅNGA FINLÄNDARE som säger södär, utan att veta om att det finns någon i Sverige som heter Kissie som använder *Mjau* ;D
Jag tror jag har sagt det där fören kissie änns kunnat prata ;) För jag har haft katter när jag var liten och de säger ju också "mjau" :D
Dessutom tror jag att det har funnits mycket annat folk som sagt södär fören kissie änns har funnits ännu :D

Och vadå kissie härmare? Skall jag gå och blondera sönder mitt hår, laga nya pattar, laga geggamoijja i mina läppar och börja äta bantningspiller?

Joo nej tack! :D Jag trivs bra söhär! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0