Hoppas..


Att tiden skulle gå lite fortare så att man snart slipper och sova :D
Är alltså helt mega trött, ögonlockena känns tunga och jag kämpar med att hålla upp dem!

Har inte gjort något speciellt idag, skall nog fara till Jannika en sväng på tobak i något skede
Sedan kanske jag skall hoppa till Petra en stund också? Och så har jag bett Pernilla ringa mig när hon slutar jobbet..

Och föresten, Pernilla lilla fyller 20 idag! Grattis & MEGA stora kramar åt henne <3

Funderade på att lägga upp lite bilder nu medans jag inte har något att göra..

Lilla Isabell hade fått nya skor av sin farmor här någon dag sedan, och när jag var där och kollade så visade hon upp dem stolt..
Nu har hon alltså likadanna som alla andra ;D
Hon till och med poserade snyggt med dem när vi skulle ta bild på dem, haha!

J & I






När jag var inne i butiken för någon dag sedan så lömnade jag och stirra på något, sedan började jag gap-flabba och gråta på samma gång jag skrattade xD
Kunde riktit tänka mig Mamsen-Snaalas röst "Perseenlilja, sie oot kaupan hyllyllä".. hahahha x'D


uh ^^






Sedan tänkte jag visa lite vad jag "jobbar" med ;)


Detta är en av de 4 små sötisar som finns där.. men de är vildkatter, så dom fräser, biter & river.. nice! :D





Söt Timber som jag vill ta med mig hem <3





Detta skrattade vi åt en morgon med Madde, hade ingen aning om vad det var först.. trodde först att någon hade glömt sin chihuahua eller mops på "jobbet" :D

Härmän-Heppu, hahahahha xD





Kommentarer
Postat av: Anonym

Va e hede sista fö nå?? På riktit :'D

2009-07-28 @ 20:42:48
Postat av: Madde

Hehheheh :D Härmän-Hepuli!

2009-08-07 @ 18:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0