Onsdag


Jäklar, jag hittar inte telefon sladden så jag kan inte lägga upp bilder från jobbet! :O

Funderar faktiskt på att bli vegetarian snart! xD
Det är så jävla äckligt att jobba med kött och fisk!!
Har rensat fisk *eeeuuw* och tvättat bort marinad från fläsk *EEEUW*
Har skrattat som farao de här första dagarna!

Om någon kommer med hela fiskar imorgon så tänker jag säga "PLEEEASE, rensa dem fören du kommer med dem" :D

Första gången jag skulle "rensa" en fisk var i skolan, och jag började må så dåligt så jag kunde inte göra det!!
Men nu kommer de med världens största och äckligaste fiskar till jobbet och vem rensar? joo JAG! xD


Skall till slut lägga upp en biisi som finns i mitt huvud idag =)



Ha det skönt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0