Kläder


Jag blir alltid lika arg när jag kollar in i mitt klädskåp
Där finns kläder MEN jag använder sekärt inte 70% av dem, suck..
Och där till tänker ni att jag har inte nära på så mycket kläder som "kvinnor" brukar ha i sina klädskåp!

Skulle måsta rensa igenom hela lägenheten och föra allt till loppis
Jag har till och med skor som jag inte använder, och vissa av dem är använda kanske 3-4ggr? :D

Så i princip så ligger mera än 80% av mina saker här och ruttnar, haha!

Jag behöver nya jeans för nu just har alla mina jeans gått sönder, alla har skit stora hål överallt :D
Jag tror att jag bara har 1 par jeans som inte har hål i sig, tiihihi..


Nu just sitter jag och kollar på nya jeans från netet ^^ och har hittat redan 2 helt okej :)




49,90€





49,90€







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0