Wöyy


Har inte haft någon internet på några dagar :O
Men kanske det skulle borda fungera nu i några dagar åtm xD

Andra arbetsveckan är på gång och jag trivs fast huru bra som helst men om jag skulle jobba ensam där så skulle jag väll ha hängt mig själv redan, eller blivit flippad! (som om jag inte skulle redan vara flippad? =))
Tack gode gudar att Madde finns där men hennes sista arbetsdag är nästa veckas fredag?? =(
DAMN!! hur skall jag klara mig utan henne i 1 vecka??? för efter det slutar jag också arbeta ;) haha!

Ähh, iallafall.. förutom jobb så sitter jag väl nog hemma för det mesta eller hos mamma&pappa eller liknande

Och gissa vad? denna kvinna skall ut på fredagen, aaaah kan inte vänta :D

Men kanske jag skulle borda hitta på något kreativt nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0