22.06.09


Tjaba!

Jag har ingen aning om vart denna dag har försvunnit?
Tiden har gått fast huru snabbt och jag har inte gjort något speciellt?

Nu just sitter jag och funderar ifall jag skulle gå ut och gå en sväng, duschen och sedan och sova?
Skulle inte ha någon lust alls att stiga upp från sängen, men jag tänkte att jag skulle åtminstone vara vaken i ca 1h till så därför skulle det passa bra ifall man skulle gå ut och gå =)


Var ju på stranden idag, och gud vad skönt det var! det var över 20 grader och det blåste södär passligt varmt, aah <3






Efter stranden var jag till banken och till mamma och dem en sväng



Kolla in sötisen ;)




Min bror och Niko-boy =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0