And this girl is up!

Yep yep, nu skall jag söka kläder åt mig och sticka iväg till aptoeket, butiken och alko ;)

Från apoteket behöver jag burana - har haft slut på det i ett halvår redan sekärt
Har inte behövat dem då jag har migrän-tabeletter, men iallafall..

Butiken - handla mat till veckoslutet, skulle vilja grilla men har ännu inte heller fått den efterlängtade grillen :D men kanske jag skulle köpa en grill nu på samma? och kanske en 24-pack med öl?

Alko - brännvin åt mig tack <3 okej jag har en fisherman flaska (som jag gjort själv) och tequila flaska i kylskåpet?
Nämen nej, jag behöver nog en vodka och en bolt flaska så jag får göra "sininen enkeli" drinkar åt mig :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0