"Dessie"

LOL, det här är någonting jag suttit och skrattat åt halva morgonen!

Bloggaren dessie --> Läs hennes blogg här

Helt för sant, vad är detta?
En brutta på 15 bast? eller vad hon nu är?

På riktigt jag finner inga ord om vad man skall säga om denna tjej?
Och jag kan ju inte säga så myket om henne heller för den delen för jag känner ju inte denna person?

Men i allafall? har överdrivet mycket smink? bhn syns? ser ut att ha 5kg rosa läppstift på läpparna?
Och det kallar hon snyggt? Okej kanske det är i hennes ögon, men inte i mina allafall.





Bara jag hinner så skall jag gå och kolla in hennes bästis paulinas blogg! :)

(gud vad jag älskar att läsa bloggar, det ger mig ett gott skratt i bland --> ett gott skratt förlänger livet ;) haha!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0