Hejsan


Har inte sovit bra i natt, har inte sovit nästan något =/

Allting skall bara krångla hela tiden ^^
Internet vill inte fungera alltid som jag vill xD

Min dator krånglar som in i helsike.
Och min skärm är sönder? haha, hur fan har jag lyckats :D
Väntar på att man bara skall få köpa en ny! Någon som vill köpa en ny bärbar dator åt mig? :D

Igår så for vi nästan direkt från morgonen med Pernilla ut och på..
Men det blev lite så att vi fick göra ärenden :D
Pernillas BMW är i skick, hahahah.. det var på tiden ;D (läs: den har stått i stilla flera månader)
Nilla kollade upp storleken på däckena
Sen var det att köpa nya däck :D

(Där emellan var det en massa köras hit och dit.. fäljar sko hämtas, vinter däckena (ja, de var ännu på bmwn :D) föras till ett ställe, Bimmern föras till ett annat ställe, en som skulle till stan...m.m)

Sen for vi till st1? (BRÄNDÖ ESSO i mitt huvud ännu!) och där åt vi french dog xD

Sen sen.. hmm.. var till Petra en sväng igår och så var jag och kollade "en hemlig" grejs också ;) tihi.


Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0