Huomenta!


Klockan är 7.45 (i Finland) och jag är vaken, är hur pigg som helst! :)

Sitter och funderar vad jag skall ha för kläder på idag, skor vet jag åtminstone redan.
Kanske kjol? eller byxor? eller så går jag runt naken om jag inte hittar något att sätta på *not* :D
När jag var yngre så hade jag fast hur mycket kläder att välja mellan men inte nu mera, jag behöver åtminstone 4 par nya jeans, några nya tröjjor, kjolar, toppar, tunikor, underkläder, jaa en massa.

Jag hatar halft att shoppa kläder, för jag hittar aldrig något åt mig!
Om ja hittar något plagg som är ok så hittar jag ändå till slut något fel på den och vill int köpa, haha!
Kjolar/klänningar använder jag oftast bara på sommaren, och på vintrarna går jag runt med jeans eller mjukis byxor.

Någon som skulle vilja gå och shoppa istället för mig? tss ;)

Idag vet jag åtminstone vad jag skall göra, DRICKA såklart!
Det blev ju inte riktigt av igår så det får bli idag istället, låg ju och sovd medans alla andra var och drack :D

-->duschen


//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0