Kämppä kiitos!

Söker efter lägenhet, och idag har jag hittat en mega bra!
Men ändå imorgon när jag ringer dit så har den väl redan farit, suck!

Kan inte folk fatta att ta bort annonserna om en lägenhet redan blivit såld?
Det är jävlit störande att ringa dit och så säger dom "oi bra att du ringde, jag har helt glömt bort att ta bort de från internet för den blev såld igår" eller något liknande, ARRGH BLIR IRRITERAD!
Nej men imorgon skall det ringas dit och kollas om den ännu är till salu, om den är så vill jag gå och kolla på den! =)

Hoppas att jag vaknar tidigt imorgon också för de har lovat grymt varmt tills imorgon också och jag vill ju fara i tid till stranden.

Åååh, kan inte twilight 4 boken komma redan på finska så att jag skulle ha något att göra på stranden
(nog för att jag inte har bråttomt med den, för jag vet redan vad som händer i den :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0