Things

Guess who just woke up ;)

Okej, kanske jag inte just vaknade men för några timmar sedan joo
Har sov rytmen åt skogen! damn!
Vete gudarna nu då hur man skall få sovt inatt, förra natten sovde jag inte alls.


Imorgon super alla skallen av sig och gissa vad jag skall göra?
Jag skall sitta hemma hela långa dagen imorgon, haha!
Nee nu kanske jag ljuger lite? men på riktigt,  jag har ingen aning om vad som händer imorgon.
Sekärt mera än 80% av Vasas ungdomar far på festival eller liknande och jag har ingen lust att fara på sånt >.<
Det far onödigt med pengar att fara på sånt, kanske du blir stulen där, när du kommer hem så har du 5kg skit i näsborrarna och på resten av kroppen och är trött som in i helsike!
No no no, i dont like
Ända som kan vara bra med det är att det blir ett minne för livet, det kan bli antingen ett bra minne eller dåligt.

Men iallafall, får nu se vart man hamnar och ifall man dricker nå alkohol alls
Remember ppl, drick med måtta och ha kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0