2 faces..


Jag har funderat hela dagen på vad som är så roligt med att vara "kaksnaamanen"?

Vad fan får folk för nytta/glädje av att först vara snäll mot en människa och sen då denna människa vänder ryggen till så talar man skit som aldrig förr om denna människa!?!
Sen om denna människa får höra om skit snacket och frågar rakt ut att varför har du sagt det här och södär, så då är man direkt skit bra sams igen med denna människa och säger till denna människa att "nee, jag har inte sagt något sånt om dig inte, plaa plaa.."

Själv vet jag att jag har/känner såna här bekanta/vänner/folk *suck*..
Varför vara vän/bekant med sånt folk? det har jag inte svaret till själv heller..

Det är okej att ha en åsikt om någon person..
("hon/han är en slampa, hon/han är dum i huvudet.. plaa plaa")

Men då fan skall man ha en förklaring till det också, och om personen kommer och frågar dig varför du inte gillar henne/honom, så då skall du kunna stå på dig och berätta rakt ut varför du inte gillar henne/honom!!





Såna här grejjer kan jag sitta och fundera på mitt i natten..
Men i allafall, kanske man borde gå och lägga sig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0