Hanson


Någon som kommer ihåg Hanson pojkarna? ;)

Var i butiken för någon dag sedan så började jag fundera att vad är det jag sjunger mitt i butiken och hur läng har jag sjungit, haha! :D (pinsamt ^^)
Började fundera att vad är det för låt jag hör då jag kunde texten :D

Det var Hanson - I will come to you



(Föresten nu när jag hör den här låten så hör jag att Taylor läspar på grund av tandställningen, buahahh ;D)


Hanson var kovasana på lågstadium tiden (?1997-1999?)
I will come to you-låten var ju förstås bästa långsamma låten och alla vi småa tösar bara längtade på att discot  skulle nå sitt slut så att man fick dansa med grabbarna, haha!;D

Sitter här och skrattar för mig själv när man tänker på den tiden, man var så liten men trodde ändå själv att man var så jääkla stor (åtminstone på 6:an)



Nå, ser de ut som att de har växt? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0