Kaikki ei oo hyvin..


Yep! känner själv på mig att allt inte är bra nu just..
Har ju för fan inte sovit på 3 (nu 4) nätter!!
Själv vet jag att jag är trött, men direkt jag lägger mig ner och skall sova så fylls hjärnan med alla världens tankar, idér.. sen ligger jag där och snurrar i 3 timmar, sen klarar jag inte av att försöka sova mera så jag stiger upp..
Efter det sitter jag på datorn och "ups" sen är klockan 9 på morgonen?

+smärtan i ryggen är tillbaka
+har inget jobb
+rastlös
+deprimerad
+i hjärtat finns det ett stort hål? (I know how to fill the hole, but I can't do anything about it yet..)

Damn, I love this life sometimes *NOT*
FFS!!!





Should I give up,
Or should I just keep chasing pavements?
Even if it leads nowhere,
Or would it be a waste?
Even If I knew my place should I leave it there?
Should I give up,
Or should I just keep chasing pavements?
Even if it leads nowhere



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0