När jag ändå är i gång..


Så kan jag väl skriva lite om ett annat band som också var kovasana på lågstadiet

Kommer ni ihåg dom tuffa killarna i bandet Five? (5ive)
Jag minns dem åtminstone, för Richard"Abs" Breen & Scott Robinson var mina ögongodisar, hahaha!



Kommer ihåg när det var disco i skolan och när denna låt kom så stod vi alla (flickor åtminstone) i en mega stor ring och gjorde dans stegena till denna låt ( det kallas dans! ;))




Jag tror att jag till och med ännu också har någonstans i gömman deras 2 första cdn, BUAHAHA! x'D
(de kan ju nog hända att de är sönder spelade! ;D)

Kommer ännu ihåg den dagen då pappa kom hem med första cdn, vilken jävla lycka alltså kan jag tala om..
Fort till rummet, stänga dörren, in med cdn i cd-spelaren och HÖGSTA volymen på
(pappa var sekärt inte så glad då mera skulle jag tro? ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0