Räkningar


Någon som vill betala min 98e räkning? snälla? :D
Har inte så stor lust att betala den själv och vad det beror på så vet jag inte, haha!

Det här är ju förstås en stor summa på riktigt i mina ögon, men iallafall så är det en liten räkning..
För jag har fått finare och större räkningar än den här,skulle vara kul och veta vad jag gjort mot människorna i denna värld när de skall skicka räkningar åt mig för in i helsike, ser jag liksom ut att vara gjord av pengar?? ;D

Jag får pengar föst om 1-2 veckor och nu just visar mitt konto 0e :D
Så jag satt och funderade en ganska bra stund att hur skall jag betala den här räkningen då?

Kanske jag kan gå ut och sälja mig själv på stan så får jag betalat räkningen + att jag till och med skulle få extra pengar till något annat också :D visst har jag fina idér? ^^




Nee nu skall jag gå och fundera helt normalt att vad jag skall göra x'D


Kommentarer
Postat av: Emma

ja ha läst om folk som ha sålt sina använda pikkare, o fått urmyki pengar fö di! kannattaa siis harkita! ;D

2009-09-16 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0