26.4.2010

Vaknade ganska sent idag, men iallafall så hörde jag inte min telefon imorse efter att jag stigit upp? EmmaS hade skickat meddelande ifall jag kommer in till vackra staden och hänger snoran, iallafall då jag märkte messet så var jag snabb på att fara in till stan, och där snurrade vi och på en stund prövade 3 olika lip plumpers MEN INGEN av dem fungerade så vi fortsatte gå med våra minimala läppar :D
Men till slut hade vi gått igenom alla butiker så vi for hem, ända jag köpte var en ögonfrans böjare och ögonbryns penna?

Nu sitter jag hemma ochfunderar vad jag skall hitta på? (kollade igenom heljens hunks bilder, och sitter fortfarande och skrattar åt dem, buahah!)

Men ifall man sko nu gå och laga lite föda åt sig själv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0