Hår i röven

Idag skall jag fara och kolla in Jebes (lillebror) vårkonsert eller vad det nu var? (kommer inte ihåg)
Har inte heller någon aning om när det börjar? eller när man skall vara på plats? haha, kanske det skulle lönas att ringa och fråga mamma fören det är försent :D

Sitter här också och är jävligt förbannad på mitt hår som inte alls vill sammarbeta med mig idag, tänkte på att raka mig till flinttis?
Åtminstone skulle jag vilja färga mitt hår (fastän jag funderade på att låta min egen hårfäg komma fram, men jag vill inte ha rått-färgat hår :D)
Hittade igår min gamla telefon och kollade igenom bilderna där och fan skulle vara kul att bli blond igen, men de sliter så på håret, + att min utväxt syns efter 1 vecka ifall jag skulle vara blond ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0