Idag

Har varit en mega slow dag och jag har haft såna gnistor i röven att jag vill hitta på något men ack inte gjorde jag det inte!

Har liksom "halft" städat idag men inte är det rent i denna lägenhet för det inte men mera tvätt fick jag tvättat idag åtminstone och nu är all tvätt nästan slut? (skall vi slå vad om att i övermorgon så svämmar tvättkoren igen?)

På fredagen lovade mamsenSnaala att komma med mig till da city liksom,vi skall till studio ticket och så skall vi kolla in någo billiga kläder som hon får ha på sig på lördagen! :)
+ att jag också behöver kläder, det är nu fan att de MUKA finns kläder i garderoben men fan inte något att sätta på?!

Skall nu fortsätta chatta med Snaala på fb -->



Kommentarer
Postat av: - Savefors

Morrn!

Allt bra med dej denna torsdag?

Kram

2010-04-22 @ 07:53:47
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0