Porvoo

Förra året gick jag i skola i Borgå.
Och nu den 24.4 skulle det vara BackToAkan party, men tyvärr kommer jag inte att vara närvarande
Fastän jag hur hårt som helst saknar mina vänner där nere och skulle vilja krama om dem <3
(bjuder flickorna istället till Vasa i sommar? ;) vi har ju liksom redan sett Borgå så skulle det inte vara dags för dem att se Vasa? Hoppar i bilen och kör 20min så hinner vi till och med se lite av Korsholm, HAHAHAH!)

Men iallafall, jag kommer att baila i Vasa istället den dagen och ni kan ju gissa vad jag skall göra?
Joo jag skall än en gång med mamsen-Snaala och kolla in våra mäktiga SCANDINAVIAN HUNKS! HAHAHAH!
(vad blir de nu mami? 3 gången? haha! xD)

Kan inte säga annat än, ÖGONGODIS! :D
Kanske vi Mami igen får far på foto med di? eller kanske någon igen pillar på hakan min? eller kanske någon hinkar sig på dig? HAHAH, nej fy farao xD

Nikita


Matias
Änd öfköörse Niko!




Scandinavianhunks




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0