Telefon

Är det bara jag som tycker att dagens telefoner har blivit fula?
Tex jag är beroende av att köpa ny telefon hela tiden, och alltid hittar jag någon jag vill ha men nu när jag kollar runt så hittar jag ingen telefon i min smak?

Skulle kunna tänka mig någon av dessa:



Men en skönhet som jag kollat länge på är såklart denna:


Denna är ju såååå min stil :D nog för att det är onödigt att köpa denna för jag skulle vara så rädd om den så den till sist och slut skulle hamna i vitrinskåpet som ögongodis som alla mina andra playboy stuff gör =)

Kommentarer
Postat av: winnie

hej. kollade på google och hittade att du kollat på den mobilen med playboy.jag ville bara fråga vart kan man hitta en sån.? vill med ha en.älskar playboy saker av olika slag.maila mig gärna. [email protected]

mvh winnie

2011-06-24 @ 00:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0