Teuve teuve

Vet inte vad jag skall hitta på!
Väntar på att byket skall bli färdigt (har tvättat 3 korgar byk)

Funderar på att ringa till mamsen Snaala, angående hunksit men hur skall jag veta om hon hinner tala? :D

Kanske Emma lilla nakki-kioskilla vill komma med och titta på hunks? ;)
(se mun "huppari" on muutes aamutakki, ihan näin tiedoks sulle Ems, bbuahaha! :D)

Var med mamma till amarillo och åt föda idag, började fundera att va saken som är så starkt i hande hamburgaren (var som om det skulle brinna i hela käften och tungan) så ser jag till slut att det finns jalapenos i den :D (och jag som är så herkkä för starka greijjer, haha!)

Frata-Erkki


Mamin pieni nössö Heikki <3



Kommentarer
Postat av: Ems

Haahhaha! Sku no gärna kom o si på lite karar, men he kom så hastit på så ja en hinda planer annat redan! :( ottakaa kuvia mulle siellä! :D

2010-04-22 @ 07:35:03
URL: http://theems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0