Veckoslutet

Den gick snabbt och kul har det varit! :D

Fredagen:

Så hade Tomas Ledin keikka i Vasa, och jag, nilla, jenna o. jannika va och jobbade i narikkan men klart vi fick gå och se lite på då Ledin sjöng! ;)
Ni kan ju tänka er hur jag såg ut i narikkan då det kom någon bra låt, hoppa och skuttade som någon annan hyena, haha shönee!

Före keikkan utanför ishallen! :)
(jannika, perre o jenna)


Och klart det skall vara en bild på självaste Ledin ;D



Jag räknar pengarna (jävla matte-geni, NOT! :D)

Nu va vi färdiga = glada och nöjda




Lördagen:

Skulle vi och fira Jenni som fyllde år :) (min syster)
Vi satt hemma nästan hela dagen, men där en 8 tiden på kvällen så började vi röra oss mot bibban, var det var förfest, sedan en 11-12 tiden så gick vi till fontana och där träffade vi våran kusin som jag inte sett på typ 8 år =) Vi var alltså i baren ända tills det stängdes och sen for vi hem o tuti!





Söndag:

Suttit hemma och sett mähä ut! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0