Borde sova

Men nej, jag sitter helst på datorn och kollar runt en massa hemsidor med kläder!

Skulle behöva en "höst-jacka" och idag hittade jag en inne på H&M men orkade inte pröva eller köpa den? (det kan bero på att alla liknande jackor jag prövat så passar inte åt mig, sitter antingen skit eller ser allmänt skumt ut när jag har på mig en sådan jacka) Men jag borde väl gå och pröva en imorgon (idag)..

Hittade jackan även på hms hemsida men bilden blir väldigt liten så det är bara att klicka på bilden så ser ni den bättre :)


Visit hm.com


Har väntat på mina "födelsedags skor" nu sen tisdag och jag börjar ha myror i brallan för jag vill redan ha dem! Hört talas om tålamod? joo fan, men äger ej :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0