Heljen

Har gått väldigt snabbt? Beror sekärt på att jag trodde det var söndag när det egentligen var fredag, haha vilken miss! :D Så vi kollade hela fredagen på filmer men nu kommer jag inte ihåg namnen på dem men iallafall så va di alla skit :D (kan ju bero på att mitt humör int va den bästa då heller ;))

Lördagen satt man bara hemma nästan hela dagen, men på kvällen gick jag till katthuset för jag hade lovat att ta kvällsskiftet och lättare sagt så "rymde" jag hemifrån tack vare att 2 apor står och ropar som vete gudarna vad i köket så jag tänkte att bästa är väl att jag försvinner innan jag exploderar ;D
Efter katthuset så körde vi en stund med mustangen <3 och så for vi på kaffe med Pernilla och där kom vi på att fara ut och dricka (klockan närmade sig 00.00 när vi kom på det)
Så väl från abc förde vi bort bilen, bytte kläder och försvann till royal och därifrån till fontana :)

Mustangen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0