Försvunnen igen

Jag har varit deprimerad, därför har jag varit borta!
(och så har jag velat dela min fritid med min familj och K <3)

Har haft världens största funderingar igen med livet, vänner har varit det sörsta frågetecknet under den senaste tiden.. man skall inte f*n för en sekund ge flera chanser om och om igen åt en "vän" som inte uppskattar ens vänskap! det är bara att slänga i roskis fastän ni känt varandra fast huru länge som helst, tyvärr!
(int säger jag nu att man direkt skall kasta i roskis men ifall man har gett typ 1000 chanser och sagt vad som är fel och att en vän skall inte betee sig på det viset hon/han gör så är det verkligen ingen människa att ha något att göra med)

Jag kan inte säga att jag har mycket vänner men jag han säga att jag har mega mycket bekanta, jag har bara ett få antal som jag verkligen litar på till 100% (det finns 3st allt som allt)

Äsch nog med detta innan jag blir deprimerad igen.




Kommentarer
Postat av: anonym

livets stora gåta, glömma och förlåta :) livet är för kort för att hata och inte förlåta. Kom ihåg det!

alla är vi bara människor, alla sviker vi varandra men man måste bara försöka att glömma dåliga saker annars blir man till sist ensam eftersom att man inte kan lita på någon till 100% alla gör vi fel mot varandra!

Kämpa på och var stark :)

(p.s har själv varit i liknande situationer)

2011-01-02 @ 19:00:48
Postat av: Anonym

vautsi va snyggt hår!

2011-01-02 @ 22:33:36
Postat av: Anonym

vautsi va snyggt hår!

2011-01-02 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0