Hairstyles


Nu till sommaren tänkte jag klippa håret kortare
(fastän sommaren känns jävligt långt borta tack vare dessa minus grader vi har nu)

Nu får ni kalla mig barnslig om ni vill, men jag får PANIK av att änns tänka på att klippa mitt hår
och ja, jag är väldigt medveten om att mitt hår växer tillbaka men ändå kommer paniken krypandes när jag änns lite tänker på att klippa håret..

Nu är det bara ett problem, skall jag klippa det mega kort? bara lite? eller hur skall jag klippa det?

(Jag har alltid min syster att klippa håret på mig, men jag tror hon on purpose klipper några millimeter för mycket hår av mig varje gång? ;) varje gång när jag ser hur mycket hon klippt så tänker jag "FAN, ja e flinttis!!" ;D fastän hon bara klippt 3cm bort??)





Suck, får ju panik nu redan bara för att jag kollar på hur jag skall klippa mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0