Kenraali Hurjala!


Lilla Ems gick och blev äldre den 28 januari <3
Hon blev mahtavat 21 år, maffit värre ;)
Eli Happy Birthday mun pienelle kanalle <3


Jag kommer ihåg att jag träffade Ems för första gången på power club disco
(det var kova sana på den tiden!! ;))
men jag minns inget annat från den kvällen..

Iallafall så på högstadiet så träffades vi på nytt, vi hamnade på samma klass (Borgare, gula avd. C-klassen =bästa klassen ever!) ;) och sedan dess har det varit hon och jag <3

Kommer ännu också ihåg då vi hade kryckor på samma gång då Sebbe sa att vi fejkar, att int har vi på riktigt sjukt någonstans?? LOL??



Nu för tiden så talar jag inte mycket med min lilla Ems, men ändå vet jag att hon finns där för mig..
Jag vet att jag kan ringa henne när som helst på dygnet om något är på tok
Jag vet att jag kan fråga henne vad som helst och jag vet att jag kan säga vad som helst åt henne
Jag respekterar och ser upp till min lilla Ems <3






(vågar inte lägga upp hela bilden, skulle ju fan bli alldeles för porrit! ;))
Denna bild är tagen från våran klassresa 2004! :D





I love my little Ems <3

Kommentarer
Postat av: Ems

Voih kulta rakas! Älskar dej beib! <3

Mehevät kuvat sulla ainaki löytyy! ;D

2010-01-30 @ 10:14:21
URL: http://theems.blogg.se/
Postat av: Petra

Kula bilder ;)

2010-01-30 @ 19:31:32
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0