Åska

Det är nu fan att det inte kan smala till ordentligt!

Gick tidigt och sova igår, men så vaknade jag av någon anledning, vände mig om och vips syntes det via spegeln en blixt och då kan ni ju tänka er hur snabbt jag steg upp från sängen, haha!
Kollade på blixtrar en stund (hördes inget buller) gick och öppnade fönstret i sovrummet i hopp om att åskan kommer tillbaka, sen somnade jag..

Vaknade exakt klockan 07.00 av ett häftigt buller, sprang ut på balkongen stog där en stund och vips så var åskan slut, SUCK!! precis som om åskan fittas med mig??

Jag älskar åskväder! Det är häftit! men åskan blir bara fjuttigare för varje gång den kommer? jag liksom väntar på att det skall bli världens största tornado eller liknande där ute ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0