Eurovision fiasko

Jag lovar att det är något skumt med Eurovision detta år!
Liksom varför är det så att JAG inte får/kan rösta fram (enligt mig) bästa bidraget!?
Igår ville jag ha vidare Sverige och Turkiet
Jag var helt mega förvånad att Sverige inte gick vidare, vem fan är det liksom som röstar i semifinalen!? norge och britannien?

Andra Semi finalen igår:

Hör till finalen:
-Gillar inte ett dugg Azerbaijans *stavning?* låt (men till finalen hör den)
-Danmark hör väl till finalen bara för att dom har en typisk "eurovision låt" (den låter som en låt jag hört redan, men kommer inte på vilken det är!?)
-Irland hör åtminstone till finalen fastän jag inte gillar deras låt :D
-Cypern perus
-Romania perus

And Turkey var bäst igår kväll ;)

Hör ABSOLUT INTE till finalen:
-Israel var rent utsagt sk*t :) (skulle borde ha blivit hem skickad fort som bara den)
-Armenias bidrag gillar jag inte
-Georgia hör ABSOLUT INTE TILL FINAL!!
-Och samma sak med Ukraina, rena rama skiten ENLIGT MIG

Sverige borde ha sluppit helt klart vidare!! de var absolut INTE sämst, och dessutom var Anna 1000ggr bättre än dendär va hette han nu.. hmm.. Salem al fakir??
När melodifestivalen kom på tv så satt jag rent utsagt och bad till gud att vem som helst får vinna FÖRUTOM Salem!
Liksom timotej är så melodifestivalen, men jag har ingen aning om hur det skulle ha gått i Eurovision för dem? :D
(Min far till och med hejade på timotej ;D hahahah)

Och innan någon kommenterar något dumt så vill jag berätta att det här är då enligt MIG
Dethär är min åsikt, så ni behöver inte börja ropa och härja bara för att vi inte tycker lika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0