HEEY!

Som sagt var jag ju en dag ute på stan med mamma på bikini jakt, och jag glömde visa en snärttig bikini som jag hittade men som satt så jäkla fult på min kropp och som annars också var lite konstig! :D

Det var rosa "latex" (stavning?) bikinis dom skulle ha varit hur söta som helst bara det skulle ha varit vanligt rosa tyg men iallafall var dom ganska häftiga ;D


Inne på citymarket såg jag världens sötaste Reino tåfflor som jag tänker köpa åt mitt barn sedan om 40 år när jag har några :D
+ att jag kan köpa dem åt mig själv också, så söta var dom, ahaha!





På fredagen var vi med Jenna och grilla korv i Replot, mmm kööörv, sååå gott ;D
Körde runt lite, talade, påminde varandra om varulven och en massa skratt ^^

Igår hände det ingenting, vi var en sväng ti Mäms då hon sa att he va fint väder där ut men int var det ju alls det? O.o K hade krapula så vi var till filmtown och hyrde 2 leffan och kollade på dem och sedan gick vi och sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0