I got my mind set on you

Nojaa vad hände igår nudå?

Hmm, vaknade tidigt igår för att det var så äckligt varmt i hela lägenheten (kollade på temperatur visaren som visade +25 i skuggan <3)
Efter att ha suttit hemma ett bra tag så gick jag till stan med mamma för att kolla om det fanns snygga bikinin åt mig (kollade bara i H&M, Gina och sportia) ända stället var jag hittade någolunda snygga bikinin så var i sportia men de kostade 54,90e??

Efter vistelsen i stan så hämtade jag Jonna och vi for till paradise beach, där vi låg i 2 timmar
(det blev årets första simtur igår också för den delen, brrr vad det var kallt)
Sedan gick vi en snabb sväng till kirppis var vi inte hittade något sedan for vi hem :)

Hann bara in genom dörren och kissa färdigt så var jag påväg in till stan på nytt med mamma, och då gick vi igenom alla andra butiker med bikinin (hittade fan inga fina, MURR!!) men kläder hittade jag men köpte ingenting, saakuti vad jag är duktig ^^

Efter att vi var färdiga så for vi till butiken med K (bara för att mina nerver inte höll sig att kolla på ishockey) nog för att i citymarket så visade de matchen på alla tvn, hahah :D
Tyvärr är jag helt mega besviken på Finland i detta års ishockey, ååååh! (blir förbannad bara jag tänker på ishockey -.-)

(lägger in 2 bilder på mig o. Mäms när vi var ute och kollade på hunks)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0