Jimmy dean

Tänkte nästan bli hyseriskt glad idag när jag märkte att K hade lämnat bilnyckeln åt mig på bordet, men kollade sedan ut genom fönstret för att kolla vart han lämnat bilen... men ingen bil fanns på gården så jag blev förbannad :D
Det är nu fan att han lämnat bilen 50km långt bort hemifrån men bil nyckeln lämnar han åt mig, liksom vad fan? fittas han? x'D mena han att jag fan skall springa efter den?

Han vet mycket väl om att jag älskar att köra bil! han vet mycket väl att om jag har bilen så hittar han mig inte hemma! Han vet mycket väl om att däckena är slitna när jag kommer hem, hahahah!

Tänker göra samma sak snart åt honom men med motorcykeln! tänker fast köra motskarin upp till uleåborg, lömna dit den men komma hem med nyckeln, buahah!

Men iallafall, bilen kommer att säljas, inte da familycaaar utan pinkkin.. om inte någon vill köpa den så förs den till skroten :) har inte råd att behålla den mera + att det KANSKE kommer en ny skönhet till familjen så pinkkin måste bort före den kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0