rumppis!

jeejee, helt ärligt så fick jag nästan ingen anda igår när jag kollade på ishockey matchen (FIN-USA)
Det var ju liksom nästan rena helvetet att kolla på och i slutet när USA fick sitt andra mål så andades jag sekärt inte alls? (dom hade ju för fan 18 sekunder på sig ännu att göra mål, jäävlar!) jag hoppade, stutsade, ropade, heijade, slutade titta, jaa fan allt :D tänkte nästan börja skämmas ;)

Efter matchen så var det meningen att vi skulle till Pullo och säga grattis åt Sami och själv dricka lite, men jag blev förbannad när vi väl gick mot pullo (försökte lugna ner mig) men det gick inte, så jag for hem så att jag inte skulle förstöra kvällen för andra :)

Och idag skall vi åka till peräSeinäjoki och jag skulle inte alls orka!! -.-

Lägger in en ny egobild på håret -->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0