sova 24/7

Det skulle jag kunna göra!
Har idag stigit upp 10, varit en sväng till butiken, gick tillbaka och sova klockan 14.nånting och nu vaknade jag för en halvtimme sedan (har nästan huvudvärk så det betyder ju att jag har sovit alldeles för mycket *suck)
Nu väntar jag att K kommer hem från jobbet så får vi fara och hämta kattmat änd feta sallad, mmm <3

Just det, imorgon är kommer det Eurovision C semifinal 1
Vet ännu inte ifall jag skall kolla eller om jag väntar tills den "stora showen" börjar?
(Finland är ju nog med i denna semifinal, men jag gillar inte den, vete bannemig heller vems ide det var at skicka dem till Eurovision C, huvvadå!)

Men om man nu skulle gå ut och gå en sväng innan K kommer så att hjärnan får lite syre (lägger in en gammal egobild, som jag haft förr som header =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0