To-Fre-Lö-Sö!

Torsdagen (13.5)

Var vi hela dagen ute i PeräSeinäjoki på K's pappas villa *usch*
Jag gillar inte det där stället det är liksom inte en villa? det är ett egnahems hus som har en liten damm brevid huset? -.- och då tänker ni att jag älskar att vara på villan, så något fel måste det ju vara på det där stället?
Men iallafall det var födelsedags kaffe där då hälften av familjen K har haft födelsedag + senare grillade vi och det betyder att det var årets första sommar korvar jag och K åt :)
+ att vi såg årets första orm också, ehehehhe :D



Fredagen (14.5)

Jag minns inte om jag gjorde något speciellt på dagen? Förutom att kolla på åska förståss ;) (fastän det var fjutten åska -.- *suck!*)



Och klart regnbågen kom senare =)

Men på kvällen gick jag med P&J till butiken och efter det gick jag&P till P för att baka smörgåstårta som ingen av oss aldrig förr hade gjort, haha!
Men jag kan tala om åt er att den blev helt mega god, måste nog göra en till någon dag ;)




















Lördagen (15.5)

Vi vaknade tidigt med K, chillade lite och före klockan 12 så körde vi till botniahallen för att kolla på FMX-Shöööyyw!
Började fundera ifall jag själv också skulle borda ha fmx som hobby? ;D
Hade bara telefonen med och hann inte ta många bilder men en kakka bild kan ni väl få se!



Efter showen så var det bara a tt fara hem och börja fixa sig till Pias 40-års fest! :)
Där satt vi fakatiskt resten av kvällen och natten.

TwoZides var där och lirade åt oss, skööna låtar kan jag tala om <3
Deras hemsida --> TwoZides




Söndagen (16.5)

Då fyllde K år så vi gjorde inte så mycket, förutom det han ville göra (t.ex. åka motorcykel!)
Till och med jag har fått världens sötaste MC-jacka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0