Bröllop

Förr har jag inte velat gifta mig, tyckte att det var bara en massa fjantas.
Men nu har jag ändrat mig och vi kan till och med planera halft vårat bröllop nu redan :D
(vi kommer att gifta oss sedan då vi är 40, haha!)
Men alltid får man ju drömma ;) och nu just har jag så lite att göra så jag har kollat runt lite på netet.

Så här kommer vår bröllops tårta att se ut! kan någon gissa varifrån inspirationen kommer ifrån? ;)

Någon av dessa 2 vill jag sedan ha (nu just vill jag ha den gröna ;D)

Och sedan nästan sådant här hår


Woílaa.. visst snyggt? haha ;D

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

WOW vilket hår! skitsnyggt! :D



svar: nå aijjaa, man kan int säg nå annat! :D

2010-10-11 @ 19:48:02
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0