Design

Jag har kommit in i en design/remont fas nu?
(kan ju hända att det är tack vare Petra sista droppen var ;) när hon planerar att designa sitt hem, haha :D)
Men jag har det ganska lätt, för allt är redan "färdigt" i vår lägenhet och i varenda rum finns det laminat golv (hasselnöt färg)
Jag vill riva alla tapeter som finns här, diggar inte en endaste av dem!
Hoppas att jag får göra det nästa år när det kommer rör remont hit så skall jag göra en hel design remont på samma :D
Vi har bott i denna lägenhet nu i snart 1 år och vi har inte änns allt färdigt! det fattas en massa saker så som barstolar, soffbord, gardiner till alla rum och en massa.

Satt och ritade sovrummet med paint för en stund sedan och jag fick det till och med att se ut för något
Jag skall lägga en text på väggen men jag vet inte vad ännu så jag skrev nu bara "love" dit än så länge
+ att det fattas nattduksbordena och mina hjärtspeglar och en massa men det får jag ju kolla på sedan när jag får börja göra något i sovrummet! :)


Har visat några bilder på lägenheten förut men lägger upp dem igen iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0