Hönshus

Hur in i helsike går dessa dagar så snabbt? man hinner ju inte fasiken med alls
Precis som om man måste springa till varenda ställe för att hinna med något om dagarna

Har ju börjat på en kurs på måndagen "nuorten suunnannäyttäjä kurssi"..
Det är en kurs för oss "unga" var de hjälper oss att hitta jobb? "rätt jobb"? föröka hitta en skola som vi skulle vilja gå på och allt liknande, jag vet inte rikitgt själv vad jag gör där på kursen för jag har redan en plan för 4 år framåt? :D
Men nog är det bättre att sitta där på kursen än hemma plus att det finns ju så sakens bra människor där på kursen! Herregud det är som ett jävla hönshus i vårt rum, alla är så starka personer och alla vill få sagt sitt och alla vill ha "rätt" men jag trivs iallafall jätte bra där så det är ju ett + :)

Efter kursen så har jag bara varit hemma och sovit och för en stund sedan varit i duschen och nu skall jag kolla lite på tv och gå och sova igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0