Hund feber

Jag har fortfarande hund feber!
Och igår hittade jag en hund som jag så mera än gärna skulle vilja ha!
(en hel vit siberian husky med vita ögon, kärlek <3)

Jag har alltid velat ha en Grand danois men karln i huset vill inte ha en stor häst i huset så ja måste väl vänta tills jag är 60 så att jag får köpa mig en GD ;)
Men vi båda gillar husky, och nästa år har vi bestämt oss för att köpa en hund och det blir ju sekärt då antingen en Husky eller Schäfer
Och det är ingen skillnad hur den ser ut eller vilken färg den är men ifall vi tar en Husky så skall den ha blåa ögon! och ifall vi tar en Schäfer så ska den vara STOR! och då menar jag större än normala Schäfer hundar! :D

(bild från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0