Mjauu

Vi har "fått" 2 nya kattungar
(vi tar ju hem kattungar som inte har någon mamma och som behöver äldre katter för att visa hur man gör saker och ting (tex gå på pottan) och i vissa fall så har vi fått så småa kattungar som vi har hamnat att ge mjölk åt från tuttflaskor)
Men nu har vi 2 ganska stora bebisar hemma, Fiia&Kimmo :D

Fiia - jag kommer inte riktigt ihåg vad som hade hänt men att hon blev född ute (hon föddes några veckor senare än sina syskon) och det resulterade ju att hon blev en vildkatt -.-
Hon klöste, spottade, morrade och en massa ifall man kom i närheten av henne, men nu har hon blivit en stor fläskis som älskar att bli klappad! <3 dock är hon ju fortfarande lite "lätt skrämd" men det kan ju gå över helt sedan när hon litar på människor :)

Kimmo - Han hade yrat runt på ett industriområde så vi förde dit en fälla och det tog inte länge innan han gick in i fällan :) och detta är sekärt mest pratglada kissen jag någonsin träffat! han är en riktit morsgris, haha <3

Skulle vända mig i sängen en natt men funderade vem in i helsike ligger brevid mig, så tar jag fram telefonen och kollar så får jag en syn som denna, haha! snacka om att det var lite trångt ;)

Stor kisse & liten kisse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0