Sov du lilla

Vad då att man är trött? Sitter här och försöker hålla upp ögonen, men jag lyckas inte så bra
Vill ni veta hur slö dag det har varit?

o8.oo - vaknade
o9.oo-15.oo - var på katthuset
15.2o - 16.oo - butiken
17.oo - mat
18.oo - 21.oo - kollat på tv
och nu skall jag gå och sova.

Visst slö dag? Känner mig äcklit lat idag och mår halft dåligt över att jag inte har gjort något alls, men tyvärr kan man ibland ha såna här dagar *suck*

Hoppas att det blir en bättre dag imorgon och att jag slipper efter katthuset till gymmet, men ifall jag inte slipper till gymmet så hoppas jag på en städdos när jag kommer hem! För de ser helt för jävligt ut här hemma

Nu går jag och lägger mig, sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0