"50-års" maskerad

Heljen har gått långsamt och jag är igen i en sådan period då jag är deprimerad ^^'
(har börjat på föregångarna, nästan likadan "kurs" som den jag var på tidigare men den här är på svenska och där sitter vi för det mesta och söker jobb 99% av tiden och 1% går till möten, kan ju berätta att dagen jag började där så började denna skit period ;))

Men iallafall :)  på fredagen var jag på dåligt humör.. men var ändå till kirppis en sväng och inne i stan och sökte efter maskerad kläder, sen när jag började gå hem så blev jag snål på köttbullar med mos så jag gick en sväng ännu till butiken och hämtade ingredienser.
Resten av kvällen satt jag hemma med tvn som best friend och lite efter 22.oo gick jag och lade mig



På lördagen så var jag ännu också på skit humör ;)
Men gjorde inget speciellt på dagen (butiken, åt gårdagens mos o. köttbullar)
Lite före 18.oo började vi gå in mot stan för vi skulle på J&Vs 25+25="50- års" maskerad
kan ju säga att jag åt mig fet som en kossa, för syster gör världens mäktigaste "mat"/snacks <3


Söndag=pissdag, hähähähä, LPAU! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0