Dimma

Vad gjorde ni denna tråkiga onsdag?
Funderar på att gå och lägga mig, snurra runt i sängen några timmar och sedan somna i något skede! Kan mina sömn problem bero på att jag funderar en massa om nätterna?
(och ja, samma funderingar har jag i huvudet varje dag så det är inte lätt att få bort de tankarna från huvudet när dom sitter i varje dag)

I morgon har vi kort dag på fg, 9-12.oo
sen börjar påsklovet ;) vad har ni för planer till påsklovet?
Själv far jag till helsingfors på fredagen! sedan i något skede far jag till vallgrund och super med älgan <3
Men annars är allt öppet :) funderar ifall man borde hitta på något med mamsen S också?

Hoppas att det blir fint väder under påsken som dom lovat! saknar sena sommarkvällar som f*n!

Storsand -10

Psst!

En liten grej som hände ikväll gjorde mig så varm inombords så jag trodde jag skulle spricka ;)
(suck för våren och känslorna den kommer med ;) haha)

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Vad kul, lycka till!

Allt bra idag? =)

2011-04-21 @ 08:45:47
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0